Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Zarządzanie ryzykiem

FST-Tax & Consulting sp. z o.o. zatrudnia menedżerów ryzyka, certyfikowanych przez Stowarzyszenie Zarządzania Ryzykiem POLRISK. Posiadają oni gruntowną znajomość zasad zarządzania ryzykiem korporacyjnym, jak również odpowiednią wiedzę i doświadczenie doradcze gwarantujące naszym Klientom rzetelne wsparcie w procesie konstruowania i utrzymywania zintegrowanych systemów zarządzania ryzykiem (ERM), zarządzania kryzysowego (CM) i zarządzania ciągłością działania (BCM).

W zakresie usług związanych z zarządzaniem ryzykiem FST-Tax & Consulting sp. z o.o. oferuje m.in.:

  • przedstawienie możliwych do zastosowania narzędzi i technik identyfikacji ryzyk;
  • wsparcie Klienta w identyfikacji i oszacowaniu prawdopodobieństwa oraz istotności ryzyk występujących w prowadzonej przez niego działalności;
  • przedstawienie propozycji w zakresie doboru metod i narzędzi zarządzania ryzykiem u Klienta;
  • określenie zakresu transferu poszczególnych ryzyk w odniesieniu do grup majątku Klienta;
  • opracowanie metod pomiaru poziomu ryzyka oraz zasad raportowania na temat ryzyk zagrażających poszczególnym grupom majątku Klienta;
  • przygotowanie koncepcji organizacji ubezpieczeń w przedsiębiorstwie Klienta jako podprocesu zarządzania ryzykiem.
  • opracowywanie raportów z audytu, które mogą uwzględniać:
  • sporządzenie opinii na temat systemu zarządzania ryzykiem funkcjonującego w przedsiębiorstwie Klienta, w tym:

- wskazanie wniosków na temat stosowanych przez niego procedur i dokumentów

- współpracę z Klientem w zakresie stworzenia lub modyfikacji systemu zarządzania ryzykiem, w tym uczestnictwo w:

    • identyfikacji ryzyk,
    • analizie zidentyfikowanych ryzyk,
    • priorytetyzacji zidentyfikowanych ryzyk,
    • planowaniu reakcji na ryzyka;

  • stworzenie projektów dokumentów funkcjonujących w ramach systemu zarządzania ryzykiem, w tym polityki zarządzania ryzykiem, wytycznych do niej i mapy ryzyka, jak również polityki ubezpieczeniowej; uczestnictwo w aktualizacji takich dokumentów;
  • wsparcie Klienta przy tworzeniu zarządzeń wewnętrznych lub procedur / instrukcji dotyczących kwestii związanych z ubezpieczeniami (w szczególności w zakresie likwidacji szkód, czy zarządzania kryzysowego).

Zapisz

Demo

O NAS

Więcej
Demo

KONTAKT

Więcej
Free WordPress Themes - Download High-quality Templates